- V KUCHYNI
- U STOLU
- NÁPOJE
- VÍNO, BAR
- KUCHYŇSKÉ SPOTŘEBIČE
- GRILOVÁNÍ

- Úvod
- Reklamace
Jak postupovat při reklamaci?
Při rozbalení jste zjistili, že je zboží rozbité? Klikněte zde.
nebo
Zboží přestalo fungovat tak jak má? Klikněte zde.
Postup při nahlášení rozbitého produktu při přepravě.
Veledůležitou věcí je rychlost. Na nahlášení rozbitého zboží v balíku máte pouze 24 hodin. Jakmile balík převezmete, je nutné jej ihned otevřít a překontrolovat. Na pozdější reklamaci bohužel nemůžeme brát zřetel. Přepravce nám již reklamaci neuzná. A my vám reklamaci neuznáme také.
Jestliže je v balíku něco rozbitého. Je potřeba balík nafotit. Nafotit vnitřek, abychom věděli jak je balík zabalen a jak to v něm vypadá.
Fotky nám poté zašlete na email obchod@kitchenstore.cz. Připište také počet rozbitých kusů.
Pokud vše stihnete do 24 hodin od přijetí balíku od přepravce, zašleme vám zdarma náhradu za rozbité produkty.
Nikdy nikam neposílejte zboží. Vyčkejte co vám napíšeme.
Postup při nahlášení nefukčního zboží
Pro řádnou reklamaci potřebujeme číslo objednávky nebo faktury. Na email obchod@kitchenstore.cz nám zašlete stručný popis závady, také číslo objednávky nebo faktury a návrh na řešení reklamace.
Zatím zboží nikam neposílejte.
My reklamaci zpracujeme a zašleme vám instrukce jak dále postupovat, kam zboží zaslat atd. Některé věci lze opravit, některé bohužel ne.
V případě dotazů se samozřejmě ptejte. Nejlépe na email obchod@kitchenstore.cz
Co nejméně reklamací a hezký den přeje
Vladimír Špalek, Ing.
Jednatel společnosti